Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych dla klienta HRP Care (polityka prywatności dla klientów HRP Care)

I. Ogólne informacje

1. Niniejsza Polityka Prywatności to zbiór zasad, których celem jest poinformowanie o wszystkich aspektach procesu, dotyczącego pozyskiwania, przetwarzania oraz zabezpieczania Pani/Pana danych osobowych. Polityka jest adresowana do wszystkich użytkowników (dalej: „Użytkownicy”) Strony Internetowej Administratora - HRP Care Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi (ul. Jana Kilińskiego 185, 90-348 Łódź), NIP: 9471982088, REGON: 101579430.

W sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: rodo@hrp.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora (dalej: „Administrator”).

2. Niniejsza Polityka może być zmieniana i aktualizowana, w sytuacji zmian w praktykach związanych z przetwarzaniem danych osobowych (uwzględniając aktualne orzecznictwo i wytyczne PUODO) lub zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Administrator zachęca Użytkowników Strony do uważnego zapoznania się z niniejszą Polityką i regularnego sprawdzania Strony Administratora, w celu weryfikacji zmian, które Administrator może wprowadzić zgodnie z postanowieniami niniejszej Polityki.

3. Korzystanie ze Strony Internetowej Administratora oraz Usług Elektronicznych wiąże się z koniecznością zapoznania się przez Użytkownika z treścią niniejszej Polityki Prywatności oraz jej akceptacją.

4. Podanie Administratorowi danych osobowych jest dobrowolne, ale jest warunkiem koniecznym do korzystania ze Strony Internetowej.

II. Definicje

Administrator oznacza jednostkę, która decyduje, jak i w jakich celach Przetwarzane są Dane Osobowe. Administrator jest odpowiedzialny za zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, dotyczącym ochrony danych.

Dane Osobowe oznacza wszelkie informacje o jakiejkolwiek zidentyfikowanej osobie fizycznej lub osobie fizycznej, która jest możliwa do zidentyfikowania. Przykłady Danych Osobowych, które Administrator może przetwarzać, zostały wymienione w punkcie III poniżej.

Przetwarzać, Przetwarzanie lub Przetworzone oznacza wszelkie działania związane z Danymi Osobowymi, dokonane w sposób zautomatyzowany lub nie, takie jak: pozyskiwanie, nagrywanie, organizowanie, strukturyzowanie, przechowywanie, adaptowanie lub zmienianie, odzyskiwanie, konsultowanie, używanie, udostępnianie poprzez transmisję, rozpowszechnianie lub udostępnianie w jakikolwiek inny sposób, porządkowanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.

Podmiot przetwarzający oznacza jakąkolwiek osobę lub jednostkę, która Przetwarza Dane Osobowe w imieniu Administratora (inną niż pracownik Administratora).

Strona internetowa - https://hrpcare.com.pl.

Fanpage Administratora na portalach społecznościowych:

Usługi Elektroniczne - usługi świadczone za pośrednictwem Strony Internetowej.

III. Przetwarzanie Danych Osobowych Użytkowników

Administrator może pozyskiwać Dane Osobowe Użytkowników w szczególności, w następujących przypadkach:

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, nie jest obowiązkiem ustawowym. W określonych przypadkach bez podania danych osobowych nie jest możliwe jednak korzystanie ze Strony internetowej i Usług Elektronicznych.

Kategorie Danych Osobowych Użytkowników Przetwarzane przez Administratora:

Administrator wykorzystuje profile typu Fanpage na portalach społecznościowych:

Obecnie na Stronie Administratora wykorzystywane są przekierowania do następujących portali społecznościowych (Fanpage): Facebook.

Z chwilą polubienia postu Administratora, pozostawienia komentarza, wysłania wiadomości prywatnej, subskrypcji kanału, Administrator wspólnie z Meta Platforms Ireland Limited, Block J, Serpentine Avenue, Dublin 4, Irlandia, staje się Administratorem Pani/Pana danych osobowych udostępnionych na swoim Fanpage’u, w zakresie przetwarzania danych do celów statystycznych oraz reklamowych.

W związku z powyższym Administrator zachęca do zapoznania się z polityką prywatności Facebook - https://www.facebook.com/privacy/policy/?entry_point=data_policy_redirect&entry=0

Szczegółowe klauzule informacyjne, dotyczące przetwarzania danych osobowych na portalach społecznościowych, znajdują się na poszczególnym profilu portalu społecznościowego (Fanpage’u) Administratora.

IV. Udostępnianie Danych Osobowych podmiotom trzecim

Administrator może udostępniać Dane Osobowe Użytkowników:

Jeżeli Administrator zaangażuje podmiot trzeci do Przetwarzania Danych Osobowych Użytkowników, zgodnie z zawartą z takim podmiotem umową powierzenia przetwarzania, Podmiot przetwarzający będzie zobowiązany do:

Z uwagi na korzystanie z usług Facebooka, dane mogą być przekazywane przez te podmioty do państw trzecich - Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z udostępnianiem ich wewnętrznie m.in. do Facebooka - Meta Platforms Inc.

V. Usługi podmiotów trzecich

Strona internetowa może zawierać funkcje lub łącza przekierowujące do witryn i usług dostarczanych przez osoby trzecie, które nie są przez nas zarządzane. Informacje, które podajesz na tych stronach lub usługach, będą podlegać ich własnej polityce prywatności i procedurom przetwarzania danych.

Obecnie strona posiada następujące przekierowania:

Administrator nie ponosi odpowiedzialności za procedury związane z przetwarzaniem przez niezależnych Administratorów stron internetowych i dostawców usług.

Administrator zachęca do zapoznania się z polityką prywatności i bezpieczeństwa stron trzecich przed przekazaniem im informacji.

VI. Ochrona Danych

Administrator informuje, iż wdrożył odpowiednie techniczne i organizacyjne środki w celu ochrony Danych Osobowych, w szczególności obejmujące zabezpieczenia przeciwko przypadkowemu lub bezprawnemu zniszczeniu, utracie, zmianie, nieuprawnionej publikacji, nieuprawnionemu dostępowi oraz innym bezprawnym i nieautoryzowanym formom Przetwarzania, zgodnie z obowiązującym prawem.

Administrator nie odpowiada za działania lub zaniechania Użytkowników. Użytkownicy są odpowiedzialni za upewnienie się, że wszystkie Dane Osobowe są przesyłane do Administratora w sposób bezpieczny.

Dane osobowe nie będą poddawane automatycznemu profilowaniu, tj. zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji wobec Użytkownika, czyli decyzjom podejmowanym środkami technicznymi bez udziału człowieka, wywołującym skutki prawne względem profilowanej osoby lub w inny istotny sposób wpływającym na profilowaną osobę.

VII. Prawa Użytkowników

Użytkownikom przysługują następujące prawa dotyczące przetwarzania ich Danych Osobowych:

Aby skorzystać z powyższych praw, Użytkownik może skontaktować się z Administratorem, wysyłając wiadomość e-mail na adres: rodo@hrp.com.pl.

VIII. Okres przechowywania danych

Administrator przechowuje Dane Osobowe Użytkowników przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zgromadzone, w tym:

Po upływie tych okresów dane są usuwane lub anonimizowane, chyba że dalsze przechowywanie jest konieczne w celach archiwalnych lub obrony przed roszczeniami.

IX. Międzynarodowy transfer danych

Administrator może przekazywać Dane Osobowe poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) w przypadku, gdy jest to konieczne do realizacji celów przetwarzania. W takich przypadkach Administrator zapewni odpowiednie środki ochrony danych, np. poprzez:

W szczególności w związku z korzystaniem z usług Meta Platforms Inc. (Facebook), dane mogą być przekazywane do USA. Administrator zapewnia, że w takich przypadkach stosowane są środki ochrony zgodne z RODO.

X. Korzystanie z usług Piksel

Administrator współpracuje z Meta Platforms Ireland Limited w zakresie analizy statystyk i reklamy, wykorzystując technologię Piksel Facebooka. Piksel umożliwia śledzenie aktywności Użytkowników na Stronie Internetowej i dostosowywanie treści reklamowych wyświetlanych w serwisie Facebook.

Przetwarzanie Danych Osobowych w ramach narzędzia Piksel Facebooka odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na prowadzeniu marketingu swoich usług oraz analizie skuteczności działań reklamowych.

Piksel Facebooka może zbierać następujące dane:

Użytkownik może zarządzać swoimi preferencjami dotyczącymi wyświetlania reklam w ustawieniach konta na Facebooku pod adresem: https://www.facebook.com/settings?tab=ads.

Więcej informacji na temat zasad działania Piksel Facebooka można znaleźć w polityce prywatności Facebooka pod adresem: https://www.facebook.com/privacy/policy/?entry_point=data_policy_redirect&entry=0.

Administrator informuje, że Użytkownik ma możliwość zablokowania technologii śledzenia, w tym Piksel Facebooka, poprzez ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub za pomocą wtyczek blokujących reklamy.

XI. Warunki świadczenia usług elektronicznych

Administrator świadczy Usługi Elektroniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami określonymi w niniejszej Polityce Prywatności.

Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Strony Internetowej i Usług Elektronicznych w sposób zgodny z:

Administrator zastrzega sobie prawo do ograniczenia dostępu do Usług Elektronicznych lub odmowy ich świadczenia Użytkownikom naruszającym powyższe zasady, w tym w szczególności w przypadku:

Administrator dokłada wszelkich starań, aby Usługi Elektroniczne były dostępne bez zakłóceń, jednak nie ponosi odpowiedzialności za przerwy techniczne spowodowane awariami lub pracami konserwacyjnymi.

Wszelkie reklamacje dotyczące działania Usług Elektronicznych można zgłaszać na adres e-mail: rodo@hrp.com.pl.

XII. Prawa Użytkowników

Przysługują Pani/Panu w związku z przetwarzaniem danych osobowych następujące prawa:

Wniosek dotyczący realizacji powyższych praw można złożyć:

Wniosek powinien w miarę możliwości precyzyjnie wskazywać, czego dotyczy żądanie, tj. w szczególności:

Jeśli Administrator nie będzie w stanie ustalić treści żądania lub zidentyfikować osoby składającej wniosek, zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje.

XIII. Pliki cookie (ciasteczka)

Podczas korzystania przez Użytkownika ze Strony internetowej automatycznie zbierane są dane, dotyczące Użytkownika. Do tych danych mogą zaliczać się:

Dane te mogą być zbierane przez:

oraz mogą być zapisywane w logach serwera.

Cookie to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych przechowywane przez przeglądarkę na dysku twardym komputera Użytkownika czy też na karcie pamięci smartfona Użytkownika. Podczas kolejnych wizyt na stronie internetowej informacje przechowywane w pliku cookie są odsyłane na Stronę internetową. Dzięki temu Strona internetowa może rozpoznać Użytkownika i dostosować treść do jego potrzeb.

W celu ulepszenia Strony internetowej Administratora, Usług Elektronicznych, dostarczania najodpowiedniejszych treści i analizowania, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze Strony internetowej Administratora, Administrator może korzystać z plików cookie.

Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach cookie w celach:

Administrator korzysta z następujących rodzajów plików:

Administrator może podzielić pliki cookie na następujące kategorie:

Administrator korzysta z analityki i podobnych usług, które zawierają pliki cookie podmiotów trzecich. Podczas korzystania ze Strony internetowej pliki cookie podmiotów trzecich mogą być używane, aby umożliwić korzystanie z funkcjonalności Strony internetowej i zintegrowanych z nią witryn lub w celu analizy skuteczności kampanii reklamowych i zbierania anonimowych informacji o korzystaniu ze Strony internetowej w celach statystycznych.

Niniejsza Polityka Prywatności nie reguluje zasad korzystania z plików cookie podmiotów trzecich. Każdy z podmiotów trzecich określa własne zasady używania plików cookie w swojej polityce prywatności.

Strona korzysta z narzędzia Google Analytics. Użytkownik może zapobiec rejestrowaniu przez Google zgromadzonych przez pliki cookie danych, dotyczących korzystania przez Użytkownika ze Strony, jak również przetwarzaniu tych danych przez Google, instalując wtyczkę do przeglądarki znajdującą się pod następującym adresem: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Administrator zachęca do zapoznania się ze szczegółami związanymi z przetwarzaniem danych w ramach Google Analytics, wskazanymi w wyjaśnieniach przygotowanych przez Google: https://support.google.com/analytics/answer/6004245.

Użytkownik może zmienić sposób, w jaki pliki cookie są używane przez przeglądarkę Użytkownika, a także może blokować je lub usuwać. Aby to zrobić, należy zmienić ustawienia przeglądarki. Większość przeglądarek oferuje opcje akceptowania lub odrzucania wszystkich plików cookie, akceptowania tylko określonych typów lub informowania Użytkownika za każdym razem, gdy witryna próbuje je zapisać. Użytkownik może także łatwo usunąć pliki cookie, które zostały już zapisane na urządzeniu Użytkownika.

Zarządzanie plikami cookie zależy od używanej przeglądarki. Użytkownik może dowiedzieć się, jak to zrobić dla konkretnej przeglądarki, klikając „pomoc” w menu przeglądarki. Znajdują się tam informacje, jak krok po kroku kontrolować i usuwać pliki cookie dla:

Jednocześnie Administrator informuje, iż brak zgody, usunięcie, zablokowanie lub ograniczenie umieszczania plików cookie może spowodować trudności lub nawet uniemożliwić korzystanie ze Strony internetowej lub Usług Elektronicznych.

XIV. Warunki świadczenia usług elektronicznych

Strona oferuje następujące usługi elektroniczne:

Obowiązki Użytkownika będącego Usługobiorcą:

Tryb postępowania reklamacyjnego:

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze strony www Administratora:

Powrót do strony głównej